ویژگی‌ های شاخص تابلو برق plc

ویژگی‌ های شاخص تابلو برق plc

مهم‌ ترین ویژگی تابلو برق پی ال سی این است که می ‌تواند فرایندهای صنعتی را بهتر کنترل کند. بنابراین سرعت کار و دقت عمل افزایش می یابد. علاوه بر این، میزان مصرف انرژی نیز کاهش پیدا می ‌کند. یک ویژگی مهم استفاده از تابلوهای plc این است که می ‌توان عیب یابی دستگاه ‌ها را بهتر و سریع ‌تر انجام داد، زیرا به راحتی به شبکه متصل می‌ شود. همچنین در صورتی که ولتاژ زیادی وارد شود، پی ال سی مانع از ورود آن به دستگاه ‌ها خواهد شد.

 

نمایندگی رسمی ifm

 

کاربردهای متنوع تابلو برق پی ال سی

برای شناخت کاربردهای مختلف این قطعه باید بدانید که تابلو برق plc چیست و کجا استفاده می‌شود. این موضوع در کل یک سیستم کنترل صنعتی است که در بخش‌های مختلف استفاده شده و برای سازمان‌دهی فرآیندهای صنعتی در هر کارخانه و بخش استفاده می‌شود.

 

از آنجا که می‌توان پی ال سی ها را برنامه‌ریزی کرده و یا در صورت نیاز دوباره از اول تنظیمشان کرد، می‌توان در انواع سیستم‌های کنترلی از این قطعات استفاده کرده تا در صورت نیاز به هر نوع تغییری به سادگی این تنظیمات انجام گیرد.

 

نمایندگی ifm

 

از طرفی اگر به دنبال خودکارسازی و اتوماسیون‌ سازی در فرآیندهای خود باشید، مانند خط تولید، کنترل خطوط عملیاتی، سیستم‌های انرژی و حتی انتقال، می‌توانید از تابلو برق plc استفاده کنید. بنابراین هزینه‌های بالاسری شما به شدت کاهش یافته، ایمنی سیستم افزایش خواهد یافت و بهره‌وری را در تمام بخش‌های مجموعه شاهد خواهید بود.

 

تابلوهای برق جزو مهم ‌ترین تجهیزات الکتریکی به خصوص در محیط ‌های صنعتی و کارخانجات محسوب می‌ شوند.

 

محصولاتifm

 

تابلو برق plc چیست؟

تابلو پی ال سی از هرگونه نوسان برق، تغییر ولتا و شوک ‌های الکتریکی جلوگیری می ‌کند. در صورتی که بتوان قطعه کنترلر را به تابلوهای برق متصل کرد، به آن ‌ها تابلو برق پی ال سی می ‌گویند. با اضافه کردن قطعاتی مانند ماژول توسعه دلتا به plc، می ‌توان حتی عملکرد آنها را افزایش داد. به گونه ‌ای که به راحتی برنامه ریزی‌ های لازم را روی دستگاه انجام داده تا مطابق با دستورالعمل کار کند.