نوع شیار بلبرینگ

نوع شیار بلبرینگ

بلبرینگ‌ها انواع مختلفی از شیار دارند. ساچمه‌ها درون این شیار‌ها قرار می‌گیرند و با تحمل فشار وارده، عملکرد خود را انجام می‌دهند.

 

نمایندگی رسمی ifm

 

در ادامه رایج‌ترین مدل‌های شیار بلبرینگ را مشاهده می‌کنید:

بلبرینگ شیار فولادی (تمام فولاد)

بلبرینگ سرامیکی شیاردار (تمام سرامیک)

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه

تعداد و شکل شیار بلبرینگ‌ها در میزان فشار وارده تغییر به وجود می‌آورد و باید بر اساس دستگاه و موارد لازم، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

 

نمایندگی ifm

 

نوع واشر بلبرینگ

باید به مدل و نوع واشر به کار رفته شده در بلبرینگ توجه کنید. برخی واشرها فلزی هستند؛ در صورتی که برخی دیگر لاستیکی هستند و کاربرد متفاوتی دارند. بلبرینگ‌های دارای واشر فلزی مقاومت بیشتری دارند و اگر درون بلبرینگ قرار بگیرند، باعث می‌شود ساچمه‌ها با حداکثر استحکام درون جای خود قرار بگیرند.

 

واشرهای لاستیکی برای آب‌وهوای مرطوب و گرم طراحی شده‌اند و با استفاده از آن، دیگر نگران نفوذ آب به داخل ساچمه‌ها و آسیب به بلبرینگ نیستید. برای انتخاب واشر مناسب، باید دستگاه خود را به خوبی بشناسید و هدف خود از خرید واشر را از قبل تعیین کرده باشید.

 

 

محصولاتifm

 

همکاری با برند‌های معتبر

فروشگاه یا مغازه‌ای را انتخاب کنید که با برند‌های معتبر برای خرید بلبرینگ همکاری می‌کند. این‌گونه خیالتان از بابت کیفیت و مرغوبیت بلبرینگ‌های انتخابی راحت است. اگر با مجموعه و فروشگاهی کار کنید که بلبرینگ‌های تقلبی یا بی‌کیفیت داشته باشد، دچار ضررهای هنگفت می‌شوید.

 

ارائه قیمت‌های مناسب

حتماً قبل از مراجعه به فروشگاه مورد نظر، قیمت‌ انواع بلبرینگ را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که مغازه انتخابی شما، قطعات را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. مناسب بودن قیمت باعث می‌شود خیالتان از بابت مسائل اخلاقی راحت باشد و محصول را به قیمت بالا خریداری نکنید.

 

ارائه پشتیبانی برای بلبرینگ‌ها

سعی کنید بلبرینگ‌های موردنظر خود را از مجموعه‌ای خریداری کنید که پشتیبانی ارائه دهد. این‌گونه، در صورت بروز مشکل می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. حتی اگر افراد فنی درون مجموعه‌شان وجود داشته باشد، برای برطرف کردن مشکلات یا آسیب‌های پیش آمده به کارخانه شما می‌آید و ایراد برطرف می‌شود.