مشکلات رایج در درایوهای مکانیکی

مشکلات رایج در درایوهای مکانیکی

مانند هر قطعه ماشین دیگری، درایوهای مکانیکی ممکن است دچار آسیب یا خرابی شوند که توانایی آنها را برای درست کار کردن به خطر می اندازد. در این موارد، خطوط تولید در حالی که منتظر تعمیر این تجهیزات هستند متوقف شوند و ضرر هنگفتی به صنعتگر وارد شود. اینها برخی از رایج ترین مشکلاتی است که در درایوهای مکانیکی تجربه می شود.

 

نمایندگی رسمی ifm

 

کاهش سرعت.

تجهیزات ممکن است به طور مرموزی کند شوند، مکش را از دست بدهند، یا به سادگی استانداردهای عملکرد تاریخی را رعایت نکنند.
عدم توقف و یا عدم شروع به کار: درایوها ممکن است اصطلاحا فریز شوند و به مراحل راه‌اندازی پاسخ ندهند یا تا زمانی که منبع تغذیه قطع نشود، کار خود را متوقف نکنند.

گرم شدن بیش از حد:

ممکن است تجهیزات همچنان به درستی کار کنند. با این حال، گرمای بیش از حد از تجهیزات خارج می شود و باعث آسیب به مکانیسم های اطراف می شود.

مصرف سوخت نامنظم:

موتورهای در معرض خطر ممکن است از سوخت بیش از حد برای رسیدگی به خواسته های مشابه استفاده کنند.

مقررات فعلی ناسازگار:

درایو مکانیکی ممکن است نتواند جریان قابل استفاده کافی برای تغذیه تجهیزاتی که به آن وصل شده است را تامین کند.
این مشکلات اغلب اتفاق می افتد و معمولاً به دلیل ساییدگی و خرابی متداول است. با این حال، مهم است که در اسرع وقت به این مسائل رسیدگی کنید تا اطمینان حاصل شود که عملیات صنعتی شما می تواند به طور عادی ادامه یابد.

 

نمایندگی ifm

 

تفاوت بین درایو مکانیکی و درایو الکتریکی چیست؟

در یک درایو مکانیکی شما موتور و گیربکس یا تسمه انتقال خواهید داشت تا سرعت خروجی را از خروجی موتور معمولی به آنچه می خواهید تغییر دهید. یک درایو الکتریکی گاهی اوقات می‌تواند آن سرعت‌ها و گشتاورها را بدون تمام قطعات مکانیکی فراهم کند- یا، اغلب اوقات، در ارتباط با آن قطعات، ممکن است برای دستیابی به یک تغییر بسیار بزرگ بین RMP موتور و RPM شفت محرک، به جعبه دنده یا محرک تسمه نیاز باشد. از طرف دیگر، اگر تغییر کم باشد، به هیچ یک از تجهیزات مکانیکی نیاز نیست. درایوهای الکتریکی معمولاً فقط مقداری کاهش می یابند، اما تغییرات آنی را در خروجی ارائه می دهند.

 

محصولاتifm