مزایای سیستم کنترل صنعتی

اتوماسیون صنعتی از طریق ICS دارای طیف وسیعی از مزایای برای سازمان های صنعتی است.

 

برخی از مزایای سیستم کنترل صنعتی عبارتند از:

 

بهره وری بهبود یافته:

با نیازهای دستی کمتر و بهره وری بیشتر، یک ICS به شما کمک می کند کارایی را افزایش دهید. می توانید عملیات دستی و مصرف انرژی را کاهش دهید. عملکرد 24 ساعته یک ICS راهی عالی برای لذت بردن از اتوماسیون شبانه روزی یا استفاده از زمان خرابی برای پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات، با استفاده بهتر از ساعات کاری شما است.

محصولاتifm

کاهش هزینه ها:

کاهش هزینه های شما راه را برای سود بیشتر می کند. با افزایش و بهبود خروجی خود، می توانید حاشیه سود خود را افزایش دهید، نیازهای کارکنان را ساده کنید و قیمت عملیات را کاهش دهید.

کاهش خطاها و ضایعات:

فرآیندهای بهینه شده که از یک ICS به حداقل رساندن منابع مورد نیاز برای ایجاد محصولات کمک می کند و به مدیریت کارآمدتر کمک می کند. با ضایعات کمتر، نیازی به صرف زمان زیادی برای غربال کردن آن یا خرید موادی که در وهله اول باعث ایجاد ضایعات شده است ندارید. خطاهای کمتر همچنین تلاش لازم برای رفع مشکلات یا کنترل آسیب را پس از رسیدن این مشکلات به مشتری کاهش می دهد.

 

نمایندگی ifm

کیفیت محصول بالاتر:

یک ICS از طرق مختلف به کیفیت محصول کمک می کند. می تواند بر کیفیت نظارت داشته باشد یا فرآیندها را در صورت لزوم تنظیم کند. اتوماسیون فرآیندهای صنعتی می تواند خطای انسانی را نیز به حداقل برساند و از ارزش محصول از طریق تجزیه و تحلیل پشتیبانی کند. با تمام ویژگی‌های یک ICS، می‌توانید کیفیت را تا حد زیادی افزایش دهید و از رضایت بهتر، صرفه‌جویی در هزینه و مزایای شهرت ناشی از آن لذت ببرید.

 

نمایندگی رسمی ifm

مدیریت داده کارآمدتر:

چه ICS داشته باشید چه نداشته باشید، داده های زیادی از طریق تاسیسات صنعتی شما می رود. یک ICS می تواند تمام آن داده ها را جمع آوری و سازماندهی کند و یک مکان متمرکز برای تجزیه و تحلیل و کنترل آسان ایجاد کند. همچنین تمامی سیستم ها، حسگرها و اجزای تاسیسات را برای دید و کنترل از بالا به پایین به هم متصل می کند.