مزایای اتوماسیون صنعتی برق چیست؟

مزایای اتوماسیون صنعتی برق چیست؟

پیشرفت های تکنولوژیکی به ما امکان می دهد جریان کار را به روشی تعیین کنیم که قابل اندازه گیری و بسیار مثمر ثمر باشد. این امر به خصوص در مکان های تجاری در مقیاس بزرگ که در غیر این صورت بهره وری نیرو می تواند یک کار دشوار باشد، بسیار مفید است در اینجا لیستی سریع از برخی دیگر از مزایای اتوماسیون الکتریکی آورده شده است:

صرفه جویی در مصرف انرژی: با اتوماسیون کمی تعیین شده، درک اینکه کجا و چه زمانی می توانید مصرف انرژی را کاهش دهید، آسان است.
صورت حساب های کم مصرف: اتوماسیون برق امکان کار با تایمرهای برق آسان را فراهم می کند. چه زمانی و دقیقا برای مدت زمان روشن بودن چراغ ها، گرم نگه داشتن و کار با وسایل خانه را کنترل کنید.

 

 

محصولاتifm

Key-Pad / Data / Voice Control: با انواع راه حل های کاملا خودکار و قابل تنظیم، ایمنی و امنیت را افزایش دهید.
معیارهای قابل اندازه گیری: حدس و گمان را از بین ببرید. بدانید چه مقدار انرژی در کجا و چه زمانی مصرف می شود.

 

اتوماسیون صنعتی برق چگونه کار می کند؟

اتوماسیون صنعتی برق که توسط یک دستگاه هوشمند کنترل می شود، می تواند از هر مکان، سیستم های الکتریکی فضای تجاری معین را به صورت بی سیم کنترل ند.

 

نمایندگی ifm

 

این به معنای کنترل کامل فردی بر سیستم های زیر و موارد دیگر است:

روشنایی
درجه حرارت
سایه
لوازم خانگی
مصرف کلی انرژی

 

در اصل، اجرای اتوماسیون در یک فرایند تولید متمرکز بر جایگزینی یک کارگر انسانی با یک ماشین مستقل است. در ابتدا، این ماشین های مستقل برای یک روند تولید روان باید توسط یک ناظر انسانی هماهنگ می شدند. اما با پیشرفت های تکنولوژیکی در سیستم های کنترل آنالوگ و دیجیتال، ریزپردازنده ها و PLC ها (کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی) و حسگرهای مختلف، همگام سازی چندین ماشین و فرآیند مستقل و دستیابی به اتوماسیون صنعتی واقعی بسیار آسان شده است. با افزایش اقتصاد صنعتی، استراتژی های تجاری اتوماسیون صنعتی نیز با گذشت زمان تغییر کرده اند.

 

 

نمایندگی رسمی ifm

 

هدف های اساسی برای اجرای اتوماسیون عبارت اند از:

• افزایش تولید
• کاهش هزینه، به ویژه هزینه های مربوط به انسان
• بهبود کیفیت محصول
• استفاده موثر از مواد اولیه
• کاهش مصرف انرژی
• افزایش سود مشاغل