عملکرد پمپ هیدرولیک چگونه است؟

عملکرد پمپ هیدرولیک

یک پمپ هیدرولیک هر سیالی را از مخزن یا مخزن به سایر قسمت های سیستم حمل می کند. ورودی و خروجی این پمپ شامل سوپاپ‌هایی است که در ورودی پمپ چیده شده‌اند تا سیال را از مخزن یا مخزن به داخل پمپ فشار دهند و خروجی باعث می‌شود تا سیال به قسمت‌های باقی‌مانده سیستم برسد. در اینجا، سیال در ورودی از خلاء ایجاد شده رانده می شود. یک موتور گازی یا موتور الکتریکی به عنوان محرک اصلی برای چرخش شفت استفاده می شود. تیغه های پروانه روی شفت چیده شده اند و سیال های مجاور با حرکت شفت می چرخند.

 

محصولاتifm

 

هنگامی که پیستون کشیده می شود، در داخل سیلندر خلاء ایجاد می شود. بنابراین این خلاء دریچه خروجی را بسته و دریچه ورودی پمپ را باز می کند. پس از آن، سیال از مخزن وارد پمپ شده و سیلندر را تا حدی پر می کند. هنگامی که پیستون کشیده شد، مولکول های سیال نزدیک تر می شوند و دریچه ورودی بسته می شود و دریچه خروجی باز می شود تا سیال در سراسر آن جریان یابد.

 

نمایندگی ifm

 

پمپ هیدرولیک چگونه کار می کند؟

هنگامی که یک پمپ هیدرولیک کار می کند، به سادگی دو عملکرد را انجام می دهد. اولین عملکرد این است که عمل مکانیکی آن خلاء در ورودی پمپ ایجاد می کند که به نیروی جو اجازه می دهد تا مایع را از مخزن به ورودی پمپ فشار دهد. عملکرد دوم این است که عمل مکانیکی آن این مایع را به سمت خروجی پمپ منتقل می کند و آن را مجبور می کند تا به داخل سیستم هیدرولیک حرکت کند.

یک پمپ هیدرولیک حرکت مایع یا جریان را ایجاد می کند سپس نیرو ایجاد نمی کند. اما جریان مورد نیاز برای توسعه نیرو را ایجاد می کند که تابعی از مقاومت در برابر جریان مایع درون سیستم است

 

نمایندگی رسمی ifm