طبقه بندی شیرهای هیدرولیکی

 

طبقه بندی بر اساس عملکرد:

شیرهای کنترل فشار (شیرهای PC)
شیرهای کنترل جریان (شیرهای FC)
شیرهای کنترل جهت (شیرهای DC)

طبقه بندی بر اساس روش فعال سازی:

شیری که مستقیماً کار می کند
سوپاپ پایلوت
شیر دستی
شیر الکتریکی
شیر کنترل باز

 

محصولاتifm

 

موتور هیدرولیکی (Hydraulic motor)

 

موتور هیدرولیکی همتای چرخشی سیلندر هیدرولیکی است. از نظر مفهومی، یک موتور هیدرولیک باید با پمپ هیدرولیک قابل تعویض باشد، زیرا عملکرد مخالف را انجام می دهد. با این حال، بیشتر پمپ های هیدرولیک را نمی توان به عنوان موتور هیدرولیک استفاده کرد زیرا نمی توان آنها را به عقب هدایت کرد.همچنین معمولاً یک موتور هیدرولیک برای فشار کاری در دو طرف موتور طراحی می شود. تفاوت دیگر این است که موتور را می توان با یک سوپاپ معکوس معکوس کرد.

 

نمایندگی ifm

 

فشار در یک سیستم هیدرولیک مانند ولتاژ یک سیستم الکتریکی است و سرعت جریان سیال معادل جریان است. اندازه و سرعت پمپ میزان جریان را تعیین می کند، بار در موتور فشار را تعیین می کند.

 

شیرهای هیدرولیکی (Hydraulic valves)

 

این شیرها معمولاً وظیفه بسیار سنگینی برای ایستادن در برابر فشارهای بالا دارند. برخی از شیرهای ویژه می توانند جهت جریان سیال را کنترل کرده و به عنوان یک واحد کنترل برای یک سیستم عمل کنند

 

 

نمایندگی رسمی ifm

 

فشار هیدرولیکی

هیدرولیک ماشینی است (به دستگاه پرس مراجعه کنید) که از یک سیلندر هیدرولیک برای ایجاد نیروی فشاری استفاده می کند. این دستگاه از معادل هیدرولیک یک اهرم مکانیکی استفاده می کند، و همچنین به نام پرس Bramah به نام مخترع، جوزف براماه، انگلیسی، شناخته می شود. او در سال 1795 این پرس را اختراع کرد و حق اختراع آن را صادر کرد. همانطور که براما (که به دلیل توسعه توالت فلاش نیز شناخته می شود) توالت ها را نصب کرد، او دانش موجود در مورد حرکت سیالات را مطالعه کرد و این دانش را در توسعه دستگاه قرار داد. مطبوعات.