سیستم های باز و بسته

سیستم های باز و بسته

سیستم باز سیستمی است که در آن سیال هیدرولیک در پایان یک چرخه از طریق سیستم به مخزن بزرگ و بدون فشار بازگردانده می شود. در مقابل، یک سیستم بسته جایی است که سیال هیدرولیک در یک حلقه تحت فشار بسته بدون بازگشت به مخزن اصلی پس از هر چرخه می ماند. سیستم های باز و بسته را ببینید.

سیستم های مدار باز

در گزینه مدار باز پمپ سیال را از یک مخزن می کشد و تخلیه از موتور به مخزن باز می گردد. نسبت جابجایی پمپ به جابجایی موتور برای تعیین نسبت سرعت بین پمپ و موتور استفاده می شود. با استفاده از یک پمپ جابجایی متغیر می توان به صورت دینامیکی نسبت درایو را تنظیم کرد. خط از پمپ به موتور باید شامل یک شیر شاتل باشد تا اطمینان حاصل شود که در صورت کاهش جریان پمپ در هنگام کار بیش از حد موتور، حفره ایجاد نمی شود.

 

نمایندگی رسمی ifm

 

سیستم مدار بسته

در یک تغییر مدار بسته، تخلیه پمپ از طریق شیرهای کنترل به موتور تغذیه می شود. تخلیه موتور به ورودی پمپ باز می گردد. برای اطمینان از اینکه مکش پمپ همیشه در فشار مثبت است، لازم است در این گزینه یک بوستر پمپ کوچک قرار دهید.

 

این گزینه معمولاً برای درایوهای وسیله نقلیه زمانی که مزیت ترمز پویا در دسترس باشد استفاده می شود. ترمز دینامیکی زمانی اتفاق می‌افتد که پمپ کند یا متوقف می‌شود، موتور شروع به پمپ کردن و به حرکت درآوردن پمپ می‌کند، که به عنوان موتوری عمل می‌کند که تحت عمل محرک اصلی ترمز می‌شود. برای سیستم های سیار، مدار بسته، همچنین لازم است که یک خنک کننده در تغذیه مکش تقویت شده پمپ قرار داده شود تا دمای سیال در محدوده قابل قبول حفظ شود.

 

نمایندگی ifm

 

درایو های هیدرولیکی چه کاربردهایی دارند؟

این تجهیزات معمولاً برای تولید نیروی حرکتی استفاده می شود. انواع مختلف درایو هیدرولیک در کاربردهای صنعتی متنوعی استفاده می شود. اینها در برابر گرما بسیار مقاوم هستند و از نظر طبیعت قوی هستند و آنها را به یک راه حل ارجح برای کار در دست تبدیل می کند.

علاوه بر این، حتی می توان از آنها در موتورهای الکتریکی بدون برق استفاده کرد. صرف نظر از شرایط محیطی، درایوهای هیدرولیکی می توانند بدون هیچ مشکلی کار کنند.

درایوهای هیدرولیک به طور ایده آل برای هر ماشین آلات متحرکی طراحی شده اند؛ همچنین، سیستم‌های درایو هیدرواستاتیک برای انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ها با قابلیت اطمینان و تطبیق بی‌نظیر طراحی شده‌اند.

 

محصولاتifm