تاچ پنل زیمنس

تاچ پنل زیمنس

تاچ پنل زیمنس جزء گروه دیگر از پنل های گرافیکی شرکت زیمنس هستند.
همان گونه که‌از نامشان مشخص است به صورت لمسی مورد استفاده قرار می‌گیرند که در سایزهای متفاوتی هم تولید و ارائه می‌شوند.
بعضی از تیپهای تاچ پنل زیمنس به صورت تک رنگ وجود دارند. برای PLC های خاص از شرکت زمنس در دسترس می باشند. معمولا در پروژه های کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرند.گفتنی است که تیپ پیشرفته آنها از پورت‌های متنوعی برخوردار می‌باشد که‌به منظور برقراری ارتباط با سایر تجهیزات استفاده می‌شوند.

 

نمایندگی رسمی ifm

 

از جمله برخی از مزایای این تاچ پنل زیمنس عبارت اند از: وضوح بالا، صفحه نمایش عریض با قابلیت تنظیم نور و طیف رنگی 64000 رنگ، رابط برای طیف وسیعی از PLC ها، مهندسی شده در پرتال TIA، طیف اول رده ایده آل برای کاربری های استاندارد تاچ پنل اچ ام ای و … تصوی نمایی اجازه می دهد تا با استفاده از کارخانه کامپکت و یا کاربری های کوچک تر کیفیت پردازش به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد. لازم است بدانید که دارا بودن تمام قابلیت های مهم اچ ام ای بیسیک، نسل دوم HMI بیسیک زمینه امکانات جدیدی در قالب مانیتورینگ، عملیات اصلی، مهندسی مکانیک در یمت های بسیار مناسبی را به وجود آورده است.

 

نمایندگی ifm

 

مانیتور زیمنس(siemens)

یابه عبارتی HMI که مخفف شده‌عبارت HUMAN MACHINE INTERFACEمی‌باشد، معنای این عبارت یعنی واسطه بین انسان وماشین. معمولا از این HMI ها به منظور مشاهده کردن پارامتر های دستگاه های صنعتی ( مانند اینورتر زیمنس و پی ال سی زیمنس و … ) و مانیتور کردن مورد استفاده قرار میگیرد. به بیان ساده تر HMI زیمنس یک مانیتور زیمنس LCD می باشد که می شود آن را برنامه ریزی کرد و به وسیله آن پارامتر های متفاوت را تغییر داد و یا سیستم اتوماسیون صنعتی را کنترل نمود. قبل از تولید HMI زیمنس به منظور کنترل سیستم اتوماسیون صنعتی از سیستم های کامپیوتری استفاده می شد.

 

محصولاتifm