بهترین شیوه های امنیت ICS

بهترین شیوه های امنیت ICS

 

دسترسی به مناطق حیاتی شبکه و عملکرد سیستم را محدود کنید. فایروال ها می توانند برای ایجاد مانعی بین ماشین آلات و شبکه سازمان استفاده شوند.

تماس افرادی را که به دسترسی فیزیکی نیاز ندارند با دستگاه های مهم ICS محدود کنید. این ممکن است شامل اقدامات فیزیکی مانند محافظ یا روش‌های دیجیتالی مانند کارت‌خوان‌ها باشد.

 

نمایندگی رسمی ifm

تدابیر امنیتی را برای عناصر منفرد ICS اعمال کنید. برای انجام این کار، می‌توانید پورت‌هایی را که استفاده نمی‌شوند مسدود کنید، پچ های امنیتی را نصب کنید و اصول کمترین دسترسی را پیاده‌سازی کنید تا اطمینان حاصل کنید که فقط کسانی که نیاز به سیستم دارند، می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

محافظت از داده ها از تغییر در هنگام ذخیره یا انتقال.

از افزونگی برای مهم ترین اجزای ICS استفاده کنید. به این ترتیب، اگر یکی شکست بخورد، دیگری می تواند تولید را در خط نگه دارد.
اجرای طرحی برای پاسخگویی به حوادث و امکان بازگشت سریع به عملیات عادی.

 

نمایندگی ifm

 

امنیت سيستم های كنترل صنعتی (ICS) می تواند به سازمان شما در صرفه جویی در زمان و هزینه، کاهش ریسک و کاهش خطرات زیست محیطی کمک کند. برای سيستم های كنترل صنعتی (ICS) باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید. اینها شامل درک خطرات امنیتی اصلی و انجام اقدامات احتیاطی لازم برای محافظت در برابر خطرات احتمالی است.

در اینجا چند جنبه مهم برای امنیت ICS وجود دارد:

 

محصولاتifm

 

اطمینان حاصل کنید که تمام اجزای سیستم با یکدیگر سازگار هستند.
مطمئن شوید که دستگاه ها و کنترلر ها قبل از استفاده، آزمایش شده اند.
پیگیری کنید که چه کسی به سیستم دسترسی دارد و چگونه از آن استفاده می شود.
دسترسی به کاربران یا گروه های خاص را محدود کنید.