انواع سنسور مورد استفاده در اتوماسیون:

انواع سنسورهای مورد استفاده در اتوماسیون به شرح زیر است:

سنسورهای دما

سنسورهای فشار

سنسورهای MEMS

 

سنسورهای گشتاور

سنسور مجاورت

 

نمایندگی رسمی ifm

سنسورهای صنعتی زیر در سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و فرآیندهای تولید کاربرد دارند. انواع مختلفی از سنسورها در سراسر اتوماسیون صنعتی حضور دارند. بیایید در مورد این انواع مختلف سنسورهای اتوماسیون صنعتی به تفصیل بحث کنیم تا دامنه استفاده آنها را درک کنیم:

 

سنسور دما

سنسور دما وسیله ای است که اطلاعات مربوط به دما را از یک منبع جمع آوری می کند و آن را به شکلی تغییر می دهد که برای دستگاه دیگری قابل درک باشد. اینها معمولاً دسته سنسورهایی هستند که دما یا گرما را تشخیص می دهند و همچنین دمای یک محیط را اندازه گیری می کنند. سنسورهای دیجیتالی دما و سنسورهای رطوبت و دما بخشی از سنسورهای دمایی اصلی مورد استفاده در اتوماسیون هستند.

 

نمایندگی ifm

 

 

سنسور دیجیتایلی دما

این سنسورهای دیجیتالی دما، آی سی های حسگر دما مبتنی بر سیلیکون هستند که خروجی دقیقی را از طریق نمایش دیجیتالی دماهایی که اندازه گیری می کنند، ارائه می دهند. این امر، طراحی سیستم کنترل را در مقایسه با رویکردهایی که شامل تهویه سیگنال خارجی و مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC) است، ساده می‌کند.

 

سنسور رطوبت دما

سنسورهای دما و رطوبت، یک مجموعه سنسور دما و رطوبت با یک سیگنال خروجی دیجیتالی اندازه گیری شده هستند. این مدل حسگر با استفاده از تکنیک فناوری سنجش رطوبت محدود با اکتساب سیگنال دیجیتال، ثبات بالا و پایداری طولانی مدت استثنایی را تضمین می کند.

 

محصولاتifm

 

کاربرد سنسورهای دما

آنها ضد آب هستند و برای اندازه گیری مداوم دما در هوا، خاک یا آب طراحی شده اند
دقت و ثبات استثنایی
قابل استفاده برای اندازه گیری در کاربردهای پیچیده صنعتی
قابل استفاده برای اندازه گیری در شرایط عملیاتی سخت