انتخاب بلبرینگ برای خرید

انتخاب بلبرینگ برای خرید

فرض کنیم تحقیقات خود را درمورد فروشگاه و مغازه‌ها انجام داده‌اید و قصد دارید خرید نهایی خود را انجام دهید. خود بلبرینگ باید ویژگی‌های لازم برای خرید نهایی را داشته باشد. با آگاهی از نکات پایین و توجه به آن‌ها، بهترین و مرغوب‌ترین بلبرینگ صنعتی را انتخاب می‌کنید و از خرید خود در طولانی مدت راضی خواهید بود.

 

محصولاتifm

 

میزان بار قابل تحمل

حتماً نسبت به میزان بار قابل تحمل توسط بلبرینگ آگاه شوید و بدون دانستن این مسئله، برای خرید بلبرینگ اقدام نکنید. هر بلبرینگ بر اساس سطح ساخت و قطر ساچمه‌های به کار رفته درون آن، تا یک حد مشخص از بار و فشار را تحمل می‌کند و با داشتن آمار دستگاه‌های صنعتی خود، باید موردی را انتخاب کنید که تحمل فشار وارده را داشته باشد و دچار آسیب نشود.

 

توجه داشته باشید که انواع فشار بر اساس بار به اشکال مختلفی به بلبرینگ وارد می‌شود. مثل:

فشار محوری

فشار گرد (شعاعی)

 

نمایندگی ifm

میزان تحمل فشار هر نوع را مورد بررسی قرار دهید و از ظرفیت آن مطلع شوید.

 

یاتاقان یا بلبرینگ در صنعت نقش بسیار مهمی دارد! همان‌طور که متوجه هستید، دستگاه‌های صنعتی روزانه برای زمان‌های طولانی کار می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود تا در طولانی مدت، خطر آسیب یا اصطکاک قطعات، دستگاه را تهدید کند. با استفاده از بلبرینگ با کیفیت، می‌توان این احتمال بروز این خطرات را به حداقل رساند و بیشترین بازدهی ممکن را از هر دستگاه داشت. در این مقاله درمورد تمام نکات و تکنیک‌های مربوط به خرید بلبرینگ صحبت می‌کنیم؛ همچنین تمام روند کار، یعنی از انجام تحقیق تا انتخاب نهایی بلبرینگ برای خرید را برای شما توضیح می‌دهیم.

 

 

نمایندگی رسمی ifm

 

تحقیق برای خرید بلبرینگ صنعتی

برای خرید بلبرینگ یا همان یاتاقان، باید در مرحله تحقیقات بسیار قوی عمل کنید. منظور از تحقیق، این است که بلبرینگ را از چه فروشگاهی می‌خرید؟ آیا نوع و مدل پیشنهادی توسط فروشگاه، با کار شما همخوانی دارد؟ در ادامه چند نکته مهم برای انجام تحقیقات و انتخاب بلبرینگ عنوان می‌کنیم.