اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق

اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق

رشته ابزار دقیق شامل علم و هنر اندازه گیری، کنترل و دستکاری فرآیند است. به طور خاص، ابزار دقیق فناوری ایجاد، ساخت و نگهداری دستگاه ها و سیستم های اندازه گیری و کنترل است که کارخانه های تولیدی و موسسات تحقیقاتی را برای اقتصاد در حال توسعه بسیار حیاتی مجهز می کند. متغیرهای اندازه گیری شده شامل دما، فشار، جریان، سطح مایع، سرعت، چگالی و بسیاری موارد دیگر هستند

 

محصولاتifm

 

برنامه ابزار دقیق نیور ریور برای ارائه آموزش مهارت های مورد نیاز و تئوری برای تسلط بر مسئولیت های یک تکنسین ساز، طراحی شده است. علاوه بر این، این برنامه زمینه را برای آموزش در محل کار و سایر چالش های شغلی در زمینه ابزار دقیق فراهم می کند. مطابق خواسته های فعلی برای تکنسین های ابزار دقیق، واقعیت برنامه ابزار دقیق اکنون 70 سال از این فناوری را آموزش می دهد، این کار با دستگاه های ضبط دهه 1930 آغاز می شود و از طریق کنترل فرآیند توزیع شده قرن بیست و یکم ادامه می یابد.

 

نمایندگی ifm

 

مزایای اتوماسیون صنعتی

وظیفه انجام شده توسط اپراتورهای انسانی با کار فیزیکی خسته کننده می تواند به راحتی جایگزین شود.
اپراتورهای انسانی می توانند از کار در محیط های خطرناک تولید با درجه حرارت شدید، آلودگی، عناصر مسکر یا مواد فعال رادیویی جلوگیری کنند.
وظایفی که برای یک اپراتور انسانی معمولی دشوار است به راحتی قابل انجام است. این کارها شامل بلند کردن بارهای سنگین و بزرگ، کار با اشیای بسیار کوچک و غیره است.
تولید همیشه سریع تر است و هزینه محصول به طور قابل توجهی کمتر است (در مقایسه با همان محصولی که با کار دستی تولید می شود).
چندین کنترل کیفیت می تواند در فرآیند تولید ادغام شود تا ثبات و یکنواختی ایجاد کند.
اقتصاد صنعت می تواند به طور قابل توجهی بهبود یابد که تأثیر مستقیمی بر سطح زندگی دارد.

 

نمایندگی رسمی ifm