اتوماسیون صنعتی اسکادا

اتوماسیون صنعتی اسکادا

SCADA (Supervisory Control And Acquisition) یک سیستم کنترل و کنترل از راه دور اتوماسیون است. در هر عملیات اتوماسیون که به کنترل نظارتی و دستیابی به داده های بی درنگ نیاز دارد، قابل اجرا است. در واقع، استفاده از اسکادا در هر محل کار، حتی در خانه شما امکان پذیر است! به عنوان مثال، می توان با استفاده از اسکادا با اجرای اینترنت اشیا، سیستم اتوماسیون خانگی یا سیستم هشدار را پیاده سازی کرد.
امروزه، SCADA به طور گسترده ای در میان رشته ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

محصولاتifm

برخی از نمونه های شناخته شده این موارد عبارت اند از:

نفت و گاز
حمل و نقل
تصفیه و مدیریت پساب
محصولات تولید شده
نیرو و انرژی
غذا و نوشیدنیی
اتوماسیون ساختمان

 

نمایندگی ifm

 

اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق

رشته ابزار دقیق شامل علم و هنر اندازه گیری، کنترل و دستکاری فرآیند است. به طور خاص، ابزار دقیق فناوری ایجاد، ساخت و نگهداری دستگاه ها و سیستم های اندازه گیری و کنترل است که کارخانه های تولیدی و موسسات تحقیقاتی را برای اقتصاد در حال توسعه بسیار حیاتی مجهز می کند. متغیرهای اندازه گیری شده شامل دما، فشار، جریان، سطح مایع، سرعت، چگالی و بسیاری موارد دیگر هستند.

برنامه ابزار دقیق نیور ریور برای ارائه آموزش مهارت های مورد نیاز و تئوری برای تسلط بر مسئولیت های یک تکنسین ساز، طراحی شده است. علاوه بر این، این برنامه زمینه را برای آموزش در محل کار و سایر چالش های شغلی در زمینه ابزار دقیق فراهم می کند. مطابق خواسته های فعلی برای تکنسین های ابزار دقیق، واقعیت برنامه ابزار دقیق اکنون 70 سال از این فناوری را آموزش می دهد، این کار با دستگاه های ضبط دهه 1930 آغاز می شود و از طریق کنترل فرآیند توزیع شده قرن بیست و یکم ادامه می یابد.

 

نمایندگی رسمی ifm